Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 26 Aug 2024 11:39:24 +0300

Tere!

Kastre Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/21115 
aadressile Tartu maakond, Kastre vald, Koke küla, Tankla tee 6, Tartu 
maakond, Kastre vald, Koke küla, Tankla tee 6 (Männiku Piim OÜ 
tootmiskompleksi välistuletõrjeveevarustus, Hüdrant) ja soovib teie arvamust 
eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: Ehitusteatisega kavandatud tööd ulatuvad 
avalikult kasutatava tee kaitsevööndisse.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27086639>  (menetlus nr: 
446908), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 05.09.2024 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kastre Vallavalitsus) või menetleja (KERLY KODASMA) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister